Details

Meerdaagse activiteit

9, 16, 23, 30 sep, 7, 14, 28 okt, 4, 11, 18, 25 nov, 2, 9, 16 dec, 6, 13, 20 en 27 jan

Tijdstip

van 13:15 tot 14:15 uur

Bibliotheek Bunnik

Camminghalaan 27c, Bunnik

Lezen is leuk! Samen lezen is nog leuker. Bij de leesclub oefen je met lezen en voorlezen. We helpen je je uitspraak te verbeteren. Je leert meer Nederlandse woorden en we oefenen met de regels van het Nederlands (grammatica). 

Voor wie? Iedereen die wil oefenen met de Nederlandse taal (tot niveau B1). 

Aanmelden Je kan je aanmelden op vrijdagochtend van 10.00 tot 11.00 uur bij het Inloopspreekuur Taal in Bibliotheek Bunnik. We bespreken dan of je past in de Leesclub Makkelijk lezen. Als je taalniveau B1 al beheerst is de Leesclub te makkelijk voor je. Er zijn niet meer dan 8 deelnemers. Als de Leesclub vol is, kom je op een wachtlijst.  

Wekelijks op dinsdag. Niet in schoolvakanties. 

Kosten: Gratis

Doelgroep: Iedereen die wil oefenen met de Nederlandse taal (tot niveau B1). 

Leeftijd: Vanaf 18 jaar

Datums (18)

Dinsdag 9 september 2025 van 13:15 tot 14:15 uur (afgelopen)
Dinsdag 16 september 2025 van 13:15 tot 14:15 uur (afgelopen)
Dinsdag 23 september 2025 van 13:15 tot 14:15 uur (afgelopen)
Toon meer

Leeftijd

Volwassenen

Kernen

Bunnik

Reacties

Anderen uitnodigen

Wil je dat nog meer mensen meedoen? Nodig ze uit!

Print uitnodiging

Over de organisator

Over de organisator
Bibliotheek Bunnik is één van de zes bibliotheken van KunstenHuis Idea. Er zijn vestigingen in Bunnik, De Bilt, Zeist, Soest, Soesterber...... Lees meer