Bericht
Leesclub Makkelijk lezen zoekt nieuwe leden

Leesclub Makkelijk Lezen zoekt nieuwe leden! Leer samen beter Nederlands. Oefen met lezen en uitspraak. Leer nieuwe woorden en grammatica. Gezellig samen lezen.
Elke dinsdagmiddag in Bibliotheek Bunnik, 13.30 tot 14.30 uur. Nieuwe mogelijkheid om te starten is 4 februari 2025.
Wil je ook oefenen met Nederlands lezen? Meld je aan tijdens het Inloopspreekuur Taal, elke vrijdag van 10 tot 11.00 uur. We kijken dan samen of de Leesclub Makkelijk Lezen iets voor jou is.