Details

Dinsdag 8 juli 2025 van 13:15 tot 14:15 uur

Afgelopen

Bibliotheek Bunnik

Camminghalaan 27c, Bunnik

Terugkerende activiteit

Wekelijks op dinsdag tot en met 30 december 2025

Lezen is leuk! Samen lezen is nog leuker. Bij de leesclub oefen je met lezen en voorlezen. We helpen je je uitspraak te verbeteren. Je leert meer Nederlandse woorden en we oefenen met de regels van het Nederlands (grammatica). 

Voor wie? Iedereen die wil oefenen met de Nederlandse taal (tot niveau B1). 

Aanmelden Je kan je aanmelden op vrijdagochtend van 10.00 tot 11.00 uur bij het Inloopspreekuur Taal in Bibliotheek Bunnik. We bespreken dan of je past in de Leesclub Makkelijk lezen. Als je taalniveau B1 al beheerst is de Leesclub te makkelijk voor je. Er zijn niet meer dan 8 deelnemers. Als de Leesclub vol is, kom je op een wachtlijst.  

Kosten
- Gratis

Doelgroep
- Alle volwassenen

Leeftijd
- Vanaf 18 jaar

Omschrijving doelgroep
- Iedereen die wil oefenen met de Nederlandse taal (tot niveau B1).

Leeftijd

Volwassenen

Kernen

Bunnik

Over de organisator

Over de organisator
Van vrijdag 1 augustus t/m zaterdag 9 augustus is de bibliotheek gesloten i.v.m. groot onderhoud. De boekenbuis is dan ook gesloten. In...... Lees meer