Activiteit

Leesclub Makkelijk lezen zoekt nieuwe leden

Op dinsdag , 13:30 - 14:30 uur
Illustration

Lezen is leuk! Samen lezen is nog leuker. Bij de leesclub oefen je met lezen en voorlezen. We helpen je je uitspraak te verbeteren. Je leert meer Nederlandse woorden en we oefenen met de regels van het Nederlands (grammatica). ​

Voor wie? Iedereen die wil oefenen met de Nederlandse taal (tot niveau B1). ​

Aanmelden Je kan je aanmelden op vrijdagochtend van 10.00 tot 11.00 uur bij het Inloopspreekuur Taal in Bibliotheek Bunnik. We bespreken dan of je past in de Leesclub Makkelijk lezen. Als je taalniveau B1 al beheerst is de Leesclub te makkelijk voor je. Er zijn niet meer dan 8 deelnemers. Als de Leesclub vol is, kom je op een wachtlijst.  ​

Locatie
Bibliotheek Bunnik
Kosten
Gratis
Doelgroep
Alle volwassenen
Leeftijd
Vanaf 18 jaar
Omschrijving doelgroep 
Iedereen die wil oefenen met de Nederlandse taal (tot niveau B1). ​
start / einde
Start op di 5 november 2024. Eindigt di 28 januari 2025
Locatie
Aanbieder
Geplaatst door
De eerste 10 toekomstige data
dinsdag 5 nov 2024
dinsdag 12 nov 2024
dinsdag 19 nov 2024
dinsdag 26 nov 2024
dinsdag 3 dec 2024
dinsdag 10 dec 2024
dinsdag 17 dec 2024
dinsdag 7 jan 2025
dinsdag 14 jan 2025
dinsdag 21 jan 2025