Activiteit

Leesclub Makkelijk lezen

Op dinsdag , 13:15 - 14:15 uur
Bibliotheek Bunnik
Illustration

Lezen is leuk! Samen lezen is nog leuker. Bij de leesclub oefen je met lezen en voorlezen. We helpen je je uitspraak te verbeteren. Je leert meer Nederlandse woorden en we oefenen met de regels van het Nederlands (grammatica). ​

Voor wie? Iedereen die wil oefenen met de Nederlandse taal (tot niveau B1). ​

Aanmelden Je kan je aanmelden op vrijdagochtend van 10.00 tot 11.00 uur bij het Inloopspreekuur Taal in Bibliotheek Bunnik. We bespreken dan of je past in de Leesclub Makkelijk lezen. Als je taalniveau B1 al beheerst is de Leesclub te makkelijk voor je. Er zijn niet meer dan 8 deelnemers. Als de Leesclub vol is, kom je op een wachtlijst.  ​

Kosten
Gratis
Doelgroep
Alle volwassenen
Leeftijd
Vanaf 18 jaar
Omschrijving doelgroep 
Iedereen die wil oefenen met de Nederlandse taal (tot niveau B1). ​
start / einde
Gestart op di 5 november 2024. Eindigt ma 28 juli 2025

Locatie

Aanbieder

Geplaatst door

De eerste 10 toekomstige data
dinsdag 21 jan 2025
dinsdag 28 jan 2025
dinsdag 4 feb 2025
dinsdag 11 feb 2025
dinsdag 18 feb 2025
dinsdag 4 mrt 2025
dinsdag 11 mrt 2025
dinsdag 18 mrt 2025
dinsdag 25 mrt 2025
dinsdag 1 apr 2025